nobody puts baby in a corner.


yees nu har man varit i sthlm.. 2 veckor sen nu ifs :P.. seg på o uppdatera.. sthlm va nice som fan iaf :D vi drog direkt till cosmo o satte oss o spela. jag gick 1000 back första dagen, men andra dagen gick jag 6000 plus så d va lungt ;).. så tredje dagen gick vi på stan o jag köpte en ny snowboard (äntligen!!) och en ny kamera (också äntligen!!) och sen 2 t-shirtar. sista dagen gick jag 3000 back så jag gick totalt plus 2000 på resan så det är ändå najs =)...


nu är det bara 4 veckor kvar av säsongen.. tiden går så jävla snabbt.. sedan kommer man komma hem till vår i sthlm med sol och utomhusskate! chill.. har inga planer på vad jag ska göra när jag kommer tillbaka till sthlm.. men jag får väl ta det som det kommer haha så brukar jag göra o det brukar gå bra :).. har sparat ihop lite pengar så klarar mig ett tag :P.. annars får jag väl bli pokerpro lr nått haha..

nu ska jag ta en dusch o fixa mig.. ska jobba ikväll.. 18-01.30 kommer bli segt för de lär knappt va nå folk alls då söndagar är bytesdagar o all personal drar till HC.. men men.. imorn är jag ledig o då blire bowling o sen måndagsklubben! soo long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0