those were the best days of my life.


helluuuuu whats up? jag ligger här i sängen o segar.. va ute på harrys igår, de va roooligt.. ska jobba ikväll, inte lika kul.. förresten så fick jag reda på i förrgår att jag fått jobb på strand i sommar! en hotellanläggning på öland med fet nattklubb där jag isf ska jobba som entrevärdinna/garderobiär... dom var här uppe i stöten för typ 3 veckor sen och rekryterade folk o alla andra gick in på intervju så då gjorde jag också det, bara för att testa liksom.. så ringde han i förrgår o sa att dom ville erbjuda mig den tjänsten men jag sa att jag behövde några dar o tänka på det.. så i slutet av veckan ska jag ge honom besked.. o jag har ingen aning om hur jag ska göra!? de vore chill med en sommar på öland..men jag har ju lägenheten i sthlm o alla polare i sthlm.. men i sthlm har jag inget jobb..men de kan väl inte va så svårt o fixa? ääh vet inte va ja ska göra.. men de löser sig nog :P..

nu ska jag chilla lite till :p sen kanske dra till bakfickan o spela pingis? vi har gjort de 2 dar i rad nu, de är skitroligt.. o köra rundpingis som man alltid gjorde när man var yngre.. fast vi brukade mest köra straffpingis i skolan, ni vet när man får smasha den som förlorar på ryggen? ja körde alltid med bara killar så dem bruka va snälla mot mig :P.. men jag fick några röda bollar på ryggen.. men de va kul haha.. fan jag vill inte att säsongen ska ta slut!! vill stanna här o åka bräda o festa o ha kul! =(..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0