Vegas baby!!



heeeeeeeej.. hur fan är läget!?! igår kom jag och min pokerkompanjon fram till att vi borde dra en 2 veckors tripp till vegas när vi kommer hem härifrån stöten!! de kommer bli asnice..! sol, värme och en jävla massa POKER! :D..
idag måste jag bestämma om jag ska ta jobbet på strand i sommar.. tror det blir ett nej! orkar inte flytta till öland även om de vore soft o köra en sommarsäsong också :P..

igår hände en skitrolig grejj också.. jag tog brädan upp i transportliften till jobbet för att jag inte orkade gå.. ställde den utanför jobbet och glömde helt bort att jag hade den där.. vår entrevärd andreas som är från gotland hade sin sista dag på jobbet igår. så när vi slutade frågade om vi kunde få skjuts med honom hem till senja.. då sa han aa men då får ni göra mig en tjänst, jag har spanat in en bräda här utanför som jag tänkte sno med mig, den ligger på baksidan i en sopsäck, så om ni går dit och bär den till min bil så får ni skjuts.. hahah.. så vi går dit och kollar, då ser jag att MIN bräda ligger där i en sopsäck hahahahahha... så jag säger till honom; skojar du eller, vet du vems bräda det här är?! haha o han ba nej vadå är det nån ni känner!? haha.. så sa jag att de va  min bräda, lite pinsamt för honom haha men så jävla kul... tur att vi frågade honom om skjuts hem för annanrs hade han snott min bräda o jag hade aldrig vetat vart den tog vägen!! haha.. sjukt.. men kul =)

ikväll ska jag jobba igen.. men sen är jag ledig 3 dar o då jävlar blire en 3dagars :D... på söndag är det stekarkväll på hc hahah :P.. så alla snubbar komemr gå runt där med backslick, rosa skjorta o champange ungefär.. haha däremot vet jag inte hur stekartjejer ser ut? tycker det är mest slynor som hänger med stekarsnubbar.. :P.. aja o sen på måndag är det bowling o måndagsklubben här i stöten och tisdag blir det harrys i lindvallen!

nu ska jag nog ut o åka en sväng! hööööööööörs tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0