you better shape up. cause I need a man. and my heart is set on you.



igår var vi då på hc på stekarkväll, jag och louise på bilden. orkade inte gå in för stekartemat då jag inte ens har några sånna kläder :P.. va ganska otaggad så vi stannade bara till typ 1.. :P men ikväll blir det bowling här i stöten och sedan måndagsklubben!! nu ska jag och vickan färga håret =) ska bara ljusa upp mitt lite då jag börjar få lite utväxt..
sååååå idag då.. jag va ute o åkte bräda med mig själv och min mp3.. tröttna efter ett tag o gick in till vickan på hennes jobb.. de va så jävla lite folk där så dom kunde stänga 2 timmar tidigare o gå ut o åka ist =) så fick jag för mig o hyra skidor för jag va så trött på brädan haha.. så jag hyrde ett par skitsnygga roxy twintips hehe... typ andra gången jag åker skidor på 7 år :P.. men de va askul iaf.. nu sitter jag i sängen o äter morötter med dipp hihi skitgott!!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0