and this time I blame you.



looking out for you to hold my hand, it feels like I could fall. now love me right like I know you can. we could loose it all. when love takes over.


when will love take over? jag drar om 2 veckor.. OM FJORTON DAGAR!! =).. drack världens äckligaste medicin idag.. blää fyfan äckligaste jag druckit.. nästan iaf.. men sen va jag stolt över att jag klunkat i mig skiten.. men de värsta är att jag måste dricka det igen.. om 2 veckor typ.. uuuuusch! har fått låna en ryggsäck av en polare också som jag ska ha på malaysia-thailand trippen. de här blir bra!

jag har klippt mig idag också HAHA.. nu e de rätt kort :/ vet inte va ja tycker.. kom på att de kommer ta lång tid innan de blir långt igen och nu är de jobbigt o sätta upp.. men gjort är gjort.. o sån är jag.. tar inte så hårt på saker o ting.. de får va som det är :P...

sitter o grindar på svenska spel just nu.. ganska kul för jag har fått 66 o inte träffat set på flopp sen fått samma hand direkt efter och då träffat set på flopp.. så nu fick jag 99 men träffa inget set på flopp, handen efter får jag 99 igen o träffar set på flopp haha.. flummigt =)

okeej sjukt nu fick jag 99 igen typ 3 händer efter :P... inge set på flopp men roundcheck och kåk på turn (flopp 22K).. nice!

nej kanske dags o sova? :p klockan är ju trots allt kvart i 4 en söndag haha.. imorn blir det ju kanske tjejskejten i frys med syrran förresten! =) om hon redan gjort klart sin läxa dvs.. den lilla skiten går ju faktiskt grundskolan fortfarande =) men snart gymnasiet.. det blir spännande o se om hon tar studenten :P varken jag eller min storasyrra har gjort det.. hoppat av båda 2..

nej nu ska jag grinda vidare och sen sova! hoppas ni har de finfint =) pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0