this is the life.

ligger här i sängen o spelar poker samtidigt som jag läser stinas lee´s bikt på hennes blogg. människor blottar sig själva anonymt och skriver om sina problem. får mig att inse att jag har det väldigt bra ändå. många som är överviktiga, lider av ätstörningar, har föräldrar som är alkolister, mår dåligt över att inte vågar umgås med nya människor, skär sig själva, är olyckligt kära, har föräldrar som går igenom en skilsmässa och mår väldigt dåligt över det, är deprimerade osv. visst jag har varit där en gång i tiden, var deprimerad men mår bra nu. och även om livet känns tråkigt idag så har jag det mycket bättre än väldigt många. har en lägenhet att bo i, folk att umgås med, ser bra ut, ska åka till asien om 3 veckor osv. nej nu ska jag ta en dusch och fixa till mig så får vi se vad som händer sen! hoppas allt är bra med er! puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0