du är värd att dö för.



och när paniken bryter ut.. ler du svagt o viskar till mig du, är värd att dö för. men mot gummi, glas och metall, betyder ett mirakel inget alls.

idag har jag varit på naturhistoriska museét (skriver man så? eller museumet kanske?) och på cosmonova. det var ascoolt :).. vi såg "ensamma i universum?" spännande... igår var jag och min syrra o skulle skejta i fryshuset så när vi kommer dit så är det STÄNGT! :( himla kristi himmelfärd lr nått sånt... så vi GICK från frys till björns trädgård :P men de va för blött där så gick inte o skejta.. då tog vi tuben till hötorget o skejta tunneln ner o sen gick till humlan.. där vare också rätt blött. men de fanns lite torra spots så vi körde där ett tag.. sen gick vi till donken o käka.. blääää donken är äckligt.. :P.. iaf sen drog vi hem.. sen va jag hemma ett tag så kom jocke o markus o hämta mig så drog vi till cosmo..
chillerill.. får se vad det blir ikävll.. har precis fått ett skitbra program så man kan göra mp3 låtar av youtube låtar =).. ska kirra lite me d nu! hoppas ni har d bra psus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0