you had me at hello.



det regnar ute.. jag funderar på o åka o lira en turnering på cosmo kl 6. men måste isf boka snart.. typ 20 platser kvar. egentligen kan de va dumt med tanke på att jag inte ska slösa mina pengar och det är inte ofta man kommer i prispengarna på sånna turneringar. men förra gången kom jag trea o därför vore de kul o köra igen o se hur de går =).. aja har ändå inget bättre för mig en dag som denna hehe =).. så jag kör väl.. det är mysigt med turneringar, inte samma sak som cashgame. aja dags o boka in sig och fixa till sig o dra så jag hinner käka innan! vi hörs hoppas ni har det fint! puss

btw så har jag en gammal känsla från förr som kommit tillbaka kan man säga. och den är inte så trevlig. eller den är trevlig på samma gång som den är jobbig. men vi får se.. jag åker ändå om 20 dar... TJUGO DAR! det är ingenting ju :D tjohooo

och btw igen så lira jag cashgame på cc på samma bord som dilba igår.. då kläcker hon ur sig "du är jättelik christina aguilera i vissa lägen,,, fast snyggare" hehhehe de tyckte jag va ganska kul :)... en annan sak som var kul var när en snubbe syna en all in pre flopp på 360 kr med 72 suited,, andra snubben hade A J och träffa knekten på flopp.. de var även en 2a på flopp så A J leder självklart, tror ni inte de kommer en 2a på rivern då och han blir utdragen mot en 7 2a haha stackars snubbe...

en sak som tiltade mig igår var att första handen jag får när jag sätter mig är A K (off)... det blir raise pre och på floppen kommer typ 4 K 8 rainbow... då bettar jag 300 och får typ 2 syner... sen kommer ett till kort.. ruter ess.. då ligger 2 ruter ute.. jag checkar på mitt 2 par o hoppas på att nån ska betta (dumt av mig) ingen bettar och rivern kommer.. en  6a, ej ruter.. då bettar första snubben ut 940 spänn o jag är tvungen o syna fast jag har en dålig känsla.. så jag synar o snubben kläcker ur sig att han har stege?? hahah.. så han sitter på 5 7 off!! T I L T.. säger jag då... orka  syna raise pre och sedan bett på flopp för att sätta hålpipan.. grr..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0