I´ll send you the rough draft, I´ll seal it with tears. Maybe you´ll read it and I´ll reappear.



alltså /%=/%=#& typ så tycker jag om poker just nu :)... hehe nä men så illa är de inte.. bara det att dom ska alltid göra en först glad och sen besviken... jag körde en turnering, hade aslite kvar så blev all in med A7 på flopp, andra killen hade träff på en knekt.. så kommer ett A på turnen, wihoo tänker man då och sen kommer en J på rivern.. så blir man :( igen... eller en annan hand, all in pre, jag har AQ, han visar upp 1010, floppen kom med med en Q wiho tänker man och sen kommer ju då 10an på turn... :( lurifaxer... :P jag kör en turre på ss nu iaf, 100 spänn buyin 50% bounty.. dvs slår du ut någon får du 25 spänn och 25 spänn går till din bounty som då blir på 75 spänn.. inte så krångligt som de låter :) men det går sssssegt seeeeeeegt sssssseeeeeeegggggggtttttt :P... har färgat håret ikväll också... och köpt en ny tröja... och ätit mackor till middag... och idag är det 1 månad kvar till julafton! måste köpa julklappar!! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0