sit and go.



hey! ligger i sängen och ska snart sova. måndag kväll. idag har jag varit i sandviken och hedemora och lämnat paket. käkade lunch med utsikt över dalahästen :) lax, potatis och skaldjurssås, mkt gott! sen efter jobbet åkte jag hem bytte om och sen direkt till cosmo. lirade 600 buyin turneringen. men åkte nånstans på 30 spelare kvar (det var 69 ursprungligen tror ja).. sista handen 55, blindsen är på 200/400, jag raisar till 900, fold fold sen går en kille all in... ingen tight spelare ska tilläggas... jag borde kanske lagt mig där men synar med drygt 4k och hoppas på att han har AK el liknande.. killen slänger upp JJ, blank bräda och jag är ute. så när jag kom hem satte jag mig på ss och lirade 2 st 30manna sit n go´s.. den ena med buyin 20 (22) spänn :P och den andra 50 (55)... på den första (20krs) kom jag 2a och vann 162 kr och på den andra (50krs) kom jag etta :D... så på den vann jag 570! så man kan säga att jag vann tillbaka pengarna för turneringen på cosmo :P... nu ska jag sova natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0