Tack SS.

wohooo loggar in mig på ss och ser att jag fått pengar tillbaka för turren jag spelade häromdagen som abröts =) wiho... berättade ju aldrig om det här! spelade iaf en turnering på 946 startande personer och när vi spelat i 2 timmar och 15 minuter och är nere på under 100 personer så står det bara "Turneringen har avbrutits, ni får tillbaka erat inköp." Jahopp där har man suttit 2,15 tim för ingenting då tänkte jag. Blev skitirriterad för jag låg rätt bra till också. Så jag skicka iväg ett mail till SS där jag frågade vad fan som hänt och när vi skulle få pengarna tillbaka. Fick ett svar att ingen visste vad som hänt men dom jobbade på det och att vi spelare som var kvar skulle få inköpet + mer tillbaka. Så nu har de kommit in iaf :) får se om jag vågar mig på nån mer turnering på ss då. Ska lira en på Full Tilt som börjar om 8 minuter iaf :) en cashout-turnering. Inte kört det förut men man kan tydligen välja att köpa ut endel av sina marker mot pengar under spelets gång och fortsätta spela. Eller köpa ut alla sina marker mot pengar. Låter flummigt men verkar kul :) vi får se! PUSS hej

Kommentarer
Postat av: Sandra Törn

Oh, en pokertjej! Härligt att man inte är ensam!;P

2009-11-10 @ 01:52:38
URL: http://sandratorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0