turn the lights on.

VARFÖR är pokergudarna emot mig? inte okej! :P... spelade en turnering igår, låg ungefär på average stack när jag fick AK suited, en pajas raisar och jag ställer honom all-in.. får syn av AJ off..... och SJÄLVKLART ska han träffa sin 3outare på floppen.... handen direkt efter (jag hade typ 1000 mer i marker) får jag JJ så jag ställer igen för o komma back in the game, får 2 syner QK och AQ.. självklart kommer Q på floppen och jag är ute.. bara sådär, på 2 händer. självklart vet jag att poker är så men det är lite tiltande när man leder pre specc med AK mot AJ...

sitter nu och lirar lite cashgame, får QQ en raisar och jag ställer honom, han har inte så mkt kvar och synar. självklart har han då KK och det blir blank bräda... suck..

mmmmmmmm så plockar man upp AA och miniraisar och ALLA foldar.. KUL :P haha... så jävla tight bord, måste nog byta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0