winter jam



Heey I´m back, mitt internet har varit nere i några dagar.. Sjukt segt att vara utan internet :P finns inte mkt annat o göra hemma än o kolla på tv typ :P... har iaf jobbat jour senaste veckan och i helgen... men sista dagen idag så det var sköööönt =) kom hem runt 10 tiden från jobbet idag.. har suttit vid datorn sen dess typ :P kollade sista biten av idol när dom röstade och så. tycker rätt personer är kvar :).. hejar på tove om man nu ska hejja på nån :P.. Imorgon är det winter jam på stadion! ska dit med min lillasyrra och kolla..! längtar sjukt mkt efter o få åka bräda! sen på kvällen har dem efterfest på clustret på söder mälarstrand, får se om jag drar dit! nu ska jag grinda vidare på ft och sen sova typ hehe... ha de braaaaaaaaaa puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0