you make me.



det är riktigt pinsamt vad dålig poker man kan spela ibland.. tur att jag inte lirar highstakes för tillfället :) tålamodet har lämnat mig för ikväll kan jag säga. och utan tålamod går det inte att spela poker! MEN jag ligger fortfarande på plus för idag :)

över till annat... var i norrköping i helgen för o säga adjöken adjö till vickan som flyttade till australien idag! hade en kul helg och hoppas det går bra för dom där nere i aussie nu så kanske jag sparar ihop lite pengar o kommer ner dit en vacker dag!

jag är sjukt sugen på o tatuera mig också! på överarmen. men det kostar ju massa pengar som allt annat här i livet och pengar har jag ju inte i överflöd för tillfället tyvärr. får hoppas att jag överlever denna månad också och kaaanske kan börja spara lite pengar från nästa lön som kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0