reaching for the top.



för fyra år sedan när jag hade piercing i ögonbrynet. men va tvungen o ta ut den eftersom den blev infekterad :(... kom på att jag haft näspiercing i 8 år. rätt länge! min faster har också piercing i näsan o hon är typ 40, hon har haft den i över 20 år typ.. tippar på att jag kommer ha kvar min så länge också :) så van vid o ha den där så det blir tomt när jag tar ur den.

anyways :) var på cosmo igår och i förrgår.. var kul för jag kunde äntligen spela ordentligt kände jag. köpte in för 2000 och gick upp och ner mellan 1000 - 5000 hela kvällen. slutade på 4000. en sjuk hand, som jag dock inte va med i, var raise typ 140 pre, floppen kommer A 8 3, tre stycken med och det blir bet och raise på flopp och slutar med att alla är all in, turn kommer en 8a, river typ 7. ena killen sitter på AA, andra killen A8 och sista killen 33.. haha helt galet. funderar på o dra in en sväng ikväll också. nu när jag känner att jag kommit igång o kan lira ordentligt. sen tänkte jag kanske köra turneringen på onsdag, 600 buyin 80 platser.

måste egentligen gå upp och städa nu men jag har ingen som helst lust me de :P.. måste åka o köpa nått och äta också, har INGENTING hemma.. och börjar bli hungrig..! ska väl upp o ta en dusch nu.

ha de bra alla.. tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0